320945455

Гарантія та поверненя

Гарантія та поверненя

1. Повернення Товару належної якості

Згідно з діючими нормами законодавства*, парфумерно-косметичні товари, товари в аерозольній упаковці належної якості не підлягають поверненню або обміну.

*Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172 до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).

2. Повернення Товару неналежної якості

Товар неналежної якості — це товар, який містить недоліки. Недолік товару — це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред'являються до нього. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.

2.1 Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» — вимагати заміни на товар належної якості або вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

2.2 Вимоги (заяву) про повернення грошової суми, сплаченої за товар неналежної якості, підлягають задоволенню протягом 14 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги. Повернення грошових коштів здійснюється щляхом повернення вартості оплаченого Товару на платіжну карту Покупця після отримання його заяви з вказаними Продавцем необхідними реквізитами.


Повернення придбаних у нас товарів здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів".
Для вашої зручності, короткий витяг із закону:
"Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був куплений, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості упродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також чек, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Обміну не підлягають: … - товари в аерозольній упаковці.

Також споживач має право отримати назад гроші або купити інший товар з перерахуванням вартості".

Як повернути товар, що був доставлений?
1) заповнити Заяву на повернення товару;
3) здійснити за свій рахунок відправку повернення на склад "Нової Пошти", або іншої транспортної компанії, з якого відбулася відправка товару (усі дані для заповнення декларації будуть вказані у відповіді на лист із заявою на повернення).

У заяві необхідно вказати: причину повернення, повну вартість товару, номер замовлення, номер товарно-транспортної накладної, отриманої від кур'єра, банківські реквізити.

Як повернути гроші за товар, що був доставлений?
Повернення грошей за товари можливе тільки банківським переказом на рахунок фізичної особи. Щоб отримати гроші, Вам необхідно вказати наступні реквізити:
- назва банку;
- ПІБ одержувача;
- IBAN розрахунковий рахунок одержувача;
- призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку і ПІБ).

Звертаємо Вашу увагу, що поверненню підлягають тільки гроші, сплачені за товар, пересилка - за рахунок покупця.

Увага! Отримавши замовлення, Ви мусите відразу перевірити, що замовлення неушкоджене та відповідає накладній. Ви маєте негайно повідомити працівника поштового відділення або кур‘єра про будь-які помітні ушкодження Вашої посилки або у випадку, якщо отриманий Вами товар не відповідає замовленню. Кур‘єр або працівник поштового відділення оформить протокол про ушкодження або невідповідність посилки.