320945455

Доставка диспенсерів, аерозольних ароматизаторів oasis, освіжувачів повітря oasis по Україні.

Зверніть увагу! Ми не ведемо продаж за готівку з офісу, але Ви завжди можете легко і зручно оплатити своє замовлення в будь-якому терміналі Приватбанку або Приват24.

Ми здійснюємо відправку в усі регіони країни, де органи державної влади здійснюють свої повноваження у повному обсязі. Доставка здійснюється транспортними компаніями "Нова пошта", Укрпошта і іншими в їх відділення, на Вашу адресу, а також в поштомати.

Терміни доставки складають від 1 до 5 днів з моменту обробки і узгодження замовлення.

Після отримання SMS-повідомлення з номером товаро-транспортної накладної (ТТН), Ви можете відстежувати статус доставки замовлення на сайті кур'єрської служби. У день адресної доставки Ви отримуєте SMS -Повідомлення з часовим проміжком доставки товару; представник кур'єрської компанії зв'яжеться з Вами і узгодить деталі до прибуття до Вас.

Увага! Отримавши замовлення, Ви повинні відразу перевірити, що товар не пошкоджений і відповідає накладної. Ви повинні негайно повідомити працівника поштового відділення або кур'єра про будь-яких помітних пошкодженнях Вашої посилки або в разі, якщо отриманий Вами товар не відповідає замовленню. Кур'єр або працівник поштового відділення оформить протокол про пошкодження або невідповідність посилки.

Оплата товарів можлива за рахунком на наш р / р (ФОП на 2-й групі єдиного податку), в терміналах самообслуговування ПриватБанку, готівкою при отриманні.

Контакти авторизованих сервісних компаній, що забезпечують безкоштовне професійне обслуговування ароматизаторів повітря за стандартами oasis® в регіонах, запитайте по телефону (050) 402 42 62.

Замовте доставку обраної продукції по каталогу безпосередньо Вам в офіс в межах України за телефоном (050) 402 42 62.

Ваше замовлення відправляється протягом 1-2 робочих днів з моменту його подвержденія. До товару додаються супровідні документи. Доставка ароматизаторів повітря займає 1-4 робочих дні, в залежності від пункту назначанія. При передачі оплаченого товару на склад перевізника для здійснення страхування вантажу "за замовчуванням" оголошується повна вартість товару. Ваше замовлення ароматизаторів безкоштовно зберігається на складі перевізника до 4-х днів, після чого повертається назад і розформовується.
oasis® - нова якість життя.

* Вартість телефонних дзвінків - згідно з тарифами Вашого оператора.

Доставка товару

1. Доставка Товару здійснюється обраною Покупцем або Продавцем кур'єрською компанією. Способи, планові строки, територія доставки Товарів вказані на Сайті в розділі «Доставка». Орієнтовний строк та час доставки погоджуються Покупцем із оператором або консультантом інтернет-магазину під час підтвердження замовлення. Надалі зручний час доставки обумовлюється Покупцем та представником кур'єрської компанії.

2. При доставці Товар вручається Покупцю або третій особі, зазначеній у Замовленні (Одержувачеві). У разі неможливості отримання Товару зазначеними вище особами Товар може бути вручений особі, яка може надати відомості про Замовлення, а також сплатити вартість Замовлення у повному обсязі. Зобов'язання Продавця у разі вважаються виконаними належним чином.

3. Разом із Замовленням Покупцеві передаються передбачені чинним законодавством документи.

4. Представник кур'єрської компанії (кур'єр) при врученні Товару має право вимагати документ, що засвідчує особу Одержувача.

5. Право власності на Товар переходить до Покупця у момент передачі Товару після оплати повної вартості Товару.

6. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі йому Товару та проставлення Покупцем/Одержувачем підпису в документах, що підтверджують його доставку. У разі втрати/пошкодження Товару Продавець, на свій розсуд, проводить допоставку не отриманого товару або  відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення та доставки у повному обсязі після отримання від кур'єрської компанії підтвердження втрати Товару або його повернення на склад Продавця.

7. Вартість доставки: Доставка здійснюється за рахунок Покупця, та її вартість залежить від обраного способу оплати.

8. Обов'язок Продавця - передати Товар Покупцеві - вважається виконаним в момент вручення Товару Покупцю/Одержувачу або отримання Товару у відділеннях кур'єрських компаній.

9. При отриманні замовлення Одержувач повинен перевірити цілісність упаковки та, якщо немає видимих її пошкоджень, сплатити суму замовлення з урахуванням вартості доставки кур'єру (при здійсненні готівкового розрахунку).

Кур'єр не уповноважений надавати будь-які консультації щодо товару. Усі запитання необхідно адресувати оператору контакт-центру.

Розпаковану коробку із Замовленням повернути кур'єру неможливо – всі питання та розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару чи наявності шлюбу Покупцем вирішуються з інтернет-магазином, а не з кур'єром.

У разі пошкодження продукції, відсутності товару або виявленні шлюбу, Одержувачу необхідно повідомити про це за телефоном +38 098 68 067 68 у робочий час магазину, що вказаний у розділі «Контакти», або написавши на електронну адресу Продавця.

Оплата товарів

1. Покупець має можливість оплатити замовлення одним із способів:

Готівковий розрахунок

Покупець може оплатити замовлення готівкою кур'єру або у відділенні служби доставки.

Банківською карткою

При оформленні замовлення Покупець може здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard на Сайті. Продавець є провайдером електронних платежів.